n .post -->

<$BlogItemTi3.İFTAR BEREKETİ ETKİNLİĞİ <$BlogItemBo

FIRINDA MAKARNA
http://kadifece.blogcu.com/ 'un ev sahipliği yattığı 3.etkinliğe 2 tarifle katılıyorum..İlki fırında makarna:
-Makarna(haşlanır)
-Kaşarpeyniri(1 su bar.)
-Süt(2 su bar.)
-Tereyağı(bir kaşık)
-Yumurta(4tane)
-Tuz
-Karabiber

Önce belirtmeliyim ki ben yarım ölçü yaptım..Makarnayı haşladıktan sonra,yağlı tepsiye yarısını yaydım.üzerine kaşarın yarısını koydum.tekrar kalan makarna ve kaşardan sonra tereyağ(ben zeytinyağı kullandım)yumurta,süt ,tuz ve karabiberi çırpıp,makarnanın üzerine eşit miktarda döktüm.Ve fırınladım..

******************************

ARMUT TATLISI
Evdeki armutları değerlendirmek için yaptığım bu tatlı da;

-Armut(miktarı size bağlı)
-Kremşanti
-Ceviz

Armutların kabuklarını soyup,çekirdeklerini temizledikten sonra tencereye yerleştirip tarçın ve damak tadınıza göre şeker ilave ediyorsunuz.Yarım bardak su katarak yumuşayıncaya kadar pişirip,soğumaya bırakıyorsunuz.Soğuduktan sonra hazırladığınız kremşanti ve ceviz ile süsleyip buzdolabında iyice soğutup,servis ediyorsunuz..

Afiyet olsun..
End COMMENTS -->
>