n .post -->

<$BlogItemTi2.İFTAR BEREKETİ <$BlogItemBo

KABAKLI BÖREK Ev sahipliğini http://mucizenur.blogcu.com/ 'un yaptığı 2.İftar bereketi etkinliğine, kabaklı börekle katılıyorum..İster iftarda, isterseniz de sahurda yenilebilinecek birşey olsun istedim..

Bu sefer hazır yufkayla yaptığım bu böreği,yazdan kış için yaptığımız ev yufkasıyla da yapıyorum..O zaman yufkaları ıslatıp,aralarına sadece yağ gezdiriyorum.Hazır yufkada ise süt,yumurta ve yağ karışımını kullandım..Harcı ise:

-Kabak(rendelendikten sonra suyu sıkılacak)
-Soğan(tavada yağla kavrulup katılacak)
-Peynir
-Yoğurt(sadece peynir de olabilir yoğurtta,ben ikisini kullandım)
-Maydanoz
-Dereotu
-Tuz
-Karabiber
-Pulbiber

Bir dip not:Kabaklı harcı, yufkaların aralarına çok koyunca çamur gibi oluyor..Kafi miktar da koymakta fayda var...

Afiyet olsun...
End COMMENTS -->
>